معاون ارشد اقتصادی سابق SEC، به عنوان معاون ارشد به Coinbase می پیوندد
با سابقه بی بدیل خود در GR، اقتصاد و مدیریت بازرگانی، آقای Bauguess استراتژی تعامل Coinbase با تنظیم کننده ها را هماهنگ خواهد کرد. Coinbase اسکات باگس را به عنوان معاون ارشد جدید برای سیاست های نظارتی جهانی اضافه می کند طبق اعلامیه رسمی که در حساب توییتر آقای باگس به اشتراک گذاشته شده است، از 14 فوریه 2022(دیروز)، او به عنوان معاون ارشد به کوین بیس می پیوندد تا سیاست نظارتی جهانی آن را سازماندهی کند.
آقای باگس افزود که در این نقش با تنظیمکنندهها برای ایجاد یک ساز و کار حقوقی بهتر برای داراییهای دیجیتال در سراسر جهان همکاری خواهد کرد.
قبل از پیوستن به Coinbase، آقای Bauguess بیش از 10 سال را در SEC ایالات متحده گذراند. آخرین سمت او معاون مدیر و معاون اقتصادی بود.
او همچنین سرپرست بخش تحلیل اقتصادی و ریسک (DERA) کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود. او علاوه بر کار برای تنظیمکننده، بهعنوان مدیر تنظیم بازار مالی در مدرسه بازرگانی مککامبز دانشگاه تگزاس فعالیت میکند. Coinbase بهترین ها را استخدام می کند آقای باگس فاش کرد که در حال استخدام برای تیم “سیاست گذاری” خود می باشد. با توجه به فهرست رسمی پستهای باز Coinbase، این صرافی از جمله به دنبال مدیر سیاست بینالملل در هند است.
در ژانویه، Coinbase تایا نایت را به عنوان مدیر ارشد سیاست عمومی برای امور نظارتی بازار سرمایه اضافه کرد. خانم نایت در کمیسیون SEC به عنوان مشاور یکی از کمیسیونرهای آن کار می کرد.
همانطور که توسط U.Today پوشش داده شده است، Coinbase افراد حرفه ای را از غول های Web2 و ناظران نظارتی استخدام می کند. در اوایل این ماه، برایان روچا از نتفلیکس و دیزنی به عنوان رئیس استراتژی محتوا به صرافی پیوست.
همچنین، در سه ماهه چهارم سال 2021، Shalin Pei را که مسئول اخبار اجتماعی و اخبار محلی در فیس بوک بود، به عنوان طراح اصلی استراتژی DeFi کوین بیس استخدام کرد.
تشکیل کارگروه مشترک کوینبیس و 17 شرکت دیگر برای پذیرش FATF
شرکت مادر صرافی کوینبیس، از راهاندازی یک کارگروه مشترک با نام TRUST خبر داد که مخفف «راهحل تکنولوژیک جهانی برای قانون سفر» است.
این طرح، به عنوان یک «راهحل صنعتمحور» توصیف شده است که مساله تطابق با قانون سفر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و اقدامات ضد پولشویی را حل میکند.
در حال حاضر 18 شرکت حوزه رمزارزها، مانند سیرکل، فیدلیتی، جمینی، کراکن، پکسوس و رابینهود به TRUST پیوستهاند و تلاش مشترک برای پیوستن سایر شرکتها به این ابتکار ضد پولشویی ادامه دارد.
مدیر عامل Coinbase پس از ادعای نبوغ برای تبلیغ Super Bowl، نقد شد
مدیرعامل CoinBase، برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، پس از ادعای ایده اصلی پشت آگهی تبلیغاتی این شرکت که هفته گذشته در جریان Super Bowl پخش شد، در توییتر فراخوانده شد.
تبلیغ کوین بیس مورد بحث، در طول Super Bowl LVI سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد. هنگامی که اسکن شد، کد QR متحول کننده، مخاطبان را در یک صفحه هدیه تبلیغاتی BTC قرار داد. در نگاه اول، تبلیغ شبیه محافظ صفحه نمایش DVD یکپارچه سازی با سیستم عامل بود.
پاسخ و کنجکاوی زیاد بسیاری از کاربران، آرمسترانگ را بر آن داشت تا در مورد فرآیند خلاقانه ای که این تبلیغ طی کرده است، توییت کند. او فاش کرد که هیچ یک از ایده های ارائه شده، توسط چندین آژانس تبلیغاتی مورد توجه آنها قرار نگرفت.
از این رو، خلاقان داخلی CoinBase پس از آن به تابلوی ایده ها بازگشتند تا ایده های بیشتری را خلق کنند. آنها در نهایت بر روی تولید “یکی از ایده های اصلی” تیم، که کد QR را در خود جای داده بود، به توافق رسیدند. آرمسترانگ ادعا کرد که این ایده از تبلیغات قبلی Reddit Super Bowl الهام گرفته شده است.
کریستن کاوالو(Kristen Cavallo)، مدیر عامل آژانس مارتین، در پاسخ به توییت آرمسترانگ گفت: “این در واقع از ارائههایی الهام گرفته شده است که آژانس ما به تیم شما در 18/8 (صفحههای 19-24) و 10/7 (صفحات 11-18) با مفاهیم تبلیغاتی Super Bowl با کدهای QR شناور روی صفحهای خالی نشان داد.”
سپس کیت روش(Kate Rouch)، مدیر ارشد بازاریابی CoinBase، دیدگاه خود را از داستان مطرح کرد: “2/5: چندین آژانس – از جمله آژانس مارتین – ایده هایی را به ما ارائه کردند که شامل کدهای QR برای چندین کمپین مختلف بود. با این حال هیچ یک از ایده های هیچ یک از شرکای ما از نظر مفهومی آن چیزی نبود که ما به دنبال آن بودیم و در کف اتاق برش باقی ماند.”
در پایان، آرمسترانگ تصریح کرد که اگرچه کوینبیس با یک آژانس تبلیغاتی معمولی همکاری نمیکند، اما “نمی توانیم از شرکت خلاقی که با آن کار میکردیم که واقعاً آگهی را ایجاد کرده، آهنگ را سفارش داده، مجوزها را دریافت کرده است، صحبت نکنیم.” او سپس از تلاشهای همه تشکر کرد و احساس کرد که آنها «همه یک تیم هستند».
در اخبار مرتبط، FTX همچنین تبلیغ Super Bowl خود را با حضور کمدین لری دیوید راه اندازی کرد. دیوید با وجود داشتن اطلاعات کمی در مورد ارز دیجیتال، یک شخصیت اصلی عالی را ساخت. این تبلیغ به چشماندازی میپردازد که چگونه نباید «چیز بزرگ بعدی» را از دست داد.
پیوستن صرافی Gemini به Coinbase و Block در شورای نوآوری کریپتو
شورای نوآوری کریپتو یا CCI، اعلام کرده است که صرافی Gemini نیز به شرکتهای بزرگ فعال در این رویداد میپیوندد.
طبق گفته Sheila Warren، مدیر عامل CCI، از این هفته Gemini به Coinbase، Block، Fidelity Digital Assets، Paradigm و سایرین پیوسته است تا به رشد پذیرش جهانی کریپتو و توسعه این حوزه کمک کند.
رئیس بخش امور نظارتی Gemini اعلام کرد که این صرافی با همکاری با قانونگذاران، به پذیرش جهانی کریپتو کمک خواهد کرد.
درآمد 2.2 میلیارد دلاری Coinbase از هزینه تراکنشها در سه ماهه چهارم سال 2021
بر طبق گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2021 صرافی Coinbase که در روز پنچ شنبه منتشر شده است، درآمد خالص این صرافی در Q4 برابر با 2.5 میلیارد دلار بوده است که این میزان 27 درصد از پیشبینی تحلیلگران بیشتر بوده است.
نکته حائز اهمیت در این باره افزایش دو برابری درآمد این صرافی از محل تراکنشها از Q3 تا Q4 سال 2021 میباشد.
لازم به ذکر است که درآمد این صرافی در سرتاسر سال 2021 از محل انجام تراکنشها برابر با 6.8 میلیارد دلار گزارش شده است.
علیرغم کاهش قیمت بیتکوین، Coinbase دارایی کریپتو خود را دوبرابر میکند!
اگرچه از نوامبر سال گذشته تاکنون بازار ارزهای دیجیتال در روند نزولی قرار گرفته است، صرافی Coinbase دارایی کریپتو خود را تا دو برابر افزایش میدهد. این در حالی است که سهام صرافی مذکور نیز حتی از ارزهای دیجیتال وضعیت بدتری داشته و در حدود 30 درصد کاهش داشته است.
مدیر مالی ارشد Coinbase یعنی Alesia Haas در مقالهای اظهار داشته است همبستگی سهام شرکت با این میزان افت قابل درک نیست. زیرا این همبستگی رشد سهم بازار ما را در نظر نگرفته و تنوع کسبوکار ما فراتر از تنها سرمایهگذاری است.
همچنین راهاندازی پلتفرم NFT دیگر زمینهای است که این کمپانی به رشد روزافزون آن چشم دوخته است.
مدیر Coinbase یعنی Brian Armstrong نیز در توییتی اظهار داشت، این کمپانی 350 میلیون دلار به موجودی کریپتو خود و به 500 میلیون دلاری که در تابستان 2021 خریداری کرده بود، افزوده است. همچنین 10 درصد از سود خود را مجددا به کریپتو اختصاص خواهد داد که با بلوغ بیشتر بازار ارزهای دیجیتال این درصد نیز بیشتر خواهد شد.