برای مشاهده تصاویر، باید ابتدا وارد سایت شوید، یا در سایت ثبت نام رایگان کنید.
بهناز ملکی / بیستونهم آبانماه در دهمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت،
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
از محصول جدید خود پاسینو رونمایی کرد.علاوه بر معرفی محصول «پاسینو» و باشگاه مشتریان پذیرندگان دستگاههای پز پرداخت الکترونیک صادرات «پاستو»، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. در مراسم ریبرندینگ شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره بانک صادرات و مدیرعامل این شرکت حضور داشتند.
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و در راستای ارائه خدمات فناوری و طراحی و اجرای اتوماسیونهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرمافزاری و سختافزاری، واردات و فروش کارتهای الکترونیک هوشمند، پیادهسازی سامانههای امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی سازی کارتهای هوشمند و اخذ نمایندگیها و سایر فعالیت مرتبط تاسیس گردید.
«پاسینو» محصول تازه پرداخت الکترونیک سپهر
خدمت جدید این شرکت با نام «پاسینو» سرویسهای متعددی را ارائه میدهد. از جمله خدمات اپلیکیشن پاسینو خرید بیمه است؛ کاربران میتوانند با استفاده از این سرویس هرکدام از بیمههای مورد نظر خود را از جمله مسافرتی و زلزله و متورسیکلت دریافت کنند.
از دیگر سرویسهای پاسینو میتوان به امکاناتی چون کارت به کارت خرید بستههای اینترنتی، امکان دریافت موجودی از تمام کارتهای شتابی خرید شارژ تلفن همراه از تمامی اپراتورها و پرداخت انواع قبوض از تلفن همراه و ثابت تا قبوض آب و برق و کاز اشاره کرد.
امکان افزایش اعتبار، برداشت ، انتقال، مشاهده موجودی کیف پول و خرید با QR از طریق کیف پول پاسینو در کیف پول پاسینو امکانپذیر است.
امکان کسب امتیاز از طریق «پاس تو»
در «پاس تو» یا باشگاه مشتریان پذیرندگان دستگاههای پز پرداخت الکترونیک سپهر کاربران میتوانند با انجام هرگونه تراکنش از طراحی کارتخوان و یا اپلیکیشن پاسینو امتیاز کسب کنند. امتیازهای جمعآوری شده به صورت پاسکوین درآمده و به کاربران اجازه خرید دوباره از طریق اپلیکیشن و QR را به کاربران میدهد.
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
لوگوی جدید نشاندهنده پویایی و چابکی است
حمزه آقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در سخنرانی مراسم ریبرندینگ این شرکت از اهداف این شرکت گفت: «در سال ۱۴۰۱ در طی یک دوره شش ماهه تلاش کردیم تا با ایجاد تحولات زیرساختی در شرکت تحولاتی را در راستای پیشرفت شرکت انجام دهیم. در این راستا با تولید محصولات جدید و بازسازی برند شرکت سعی کردیم تا تجربه خوبی را برای جامعه مشتریان خود به وجود آوریم.
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
فاز اول پروژه را در اواخر سال ۱۴۰۲ آغاز کردیم که در واقع آغاز تدوین سند ریبرندینگ شرکت و آغاز فاز مطالعاتی این پروژه بود؛ این هدف با کمک همکاران کن در شرکت پاس اتفاق افتاد و سند استراتژی ریبرندینگ شرکت تدوین شد.
او در ادامه گفت:« سپهر جدید که با پویایی بیشتری به فعالیت خود ادامه میداد نیاز داشت که بتواند از تمامی امکانات برای توسعه فعالیتهایش استفاده کند. با با طراحی محصولت جدید سعی کریدم که بتوانیم تصویر جدیدی را برای مشتریا خود ارائه کنیم.
در گام اول تصمیم گرفتیم واژه عام پاس و سپهر را بازنگری کنیم و بر اساس رسالت و هویت شرکت، هویت بصری جدید شرکت را طراحی کردیم. لوگوی جدید ما نشاندهنده چابکی پویایی و آمادگی برای ارائه پیشروی در بازار است.
او در ادامه در خصوص فاز عملیاتی ریبرندینگ این شرکت طراحی محصولات و خدمات جدید را عنوان کرد و اپلیکیشن پرداخت پاسینو با شعار پرداخت نسل نو و باشگاه
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
منبع: راه پرداخت