برای مشاهده تصاویر، باید ابتدا وارد سایت شوید، یا در سایت ثبت نام رایگان کنید.
سومین دوره جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار با حضور علی چهارلنگی مدیرعامل و عضو هیئتمدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و سید مرتضی علوی عضو هیئتمدیره شرکت پدیدآوران سختافزار خوارزمی (از شرکتهای تابعه خوارزمی) برگزار شد. در این مراسم شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بر اساس رأی هیئت داوران و با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی باتوجهبه اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتریمدار در کشور انتخاب شد و تندیس برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابطعمومی
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
، شرکت با سابقه ۲۷ساله در حوزه پشتیبانی سختافزارهای بانکی توانسته پشتیبانی ۷ بانک کشور را برعهده داشته باشد. مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی میگوید: «راهبردهای جدیدی در سال ۱۴۰۲ پیش روی شرکت است؛ برای مثال حرکت به سمت تجهیزاتIOT یا همان هوشمندسازی از اصلیترین مأموریتهای شرکت خوارزمی در سال ۱۴۰۲ است که در این راستا محصولات موردنیاز با تکنولوژی بالا برای کارخانه در دستور کار قرارگرفتن است.»چهارلنگی همچنین به ایلنا گفته است که بدون برنامهریزی دقیق و منسجم نمیتوان به هدف رسید؛ به همین دلیل در حوزه آموزش و نوآوری برنامههای دقیقی در نظر گرفته شده است همچنین با تمرکز و سختکوشی توانستهایم همراه با مشارکت، ارزشافزوده ایجاد کرده و بهصورت B2B برای تولید دانش در کشور اقدامات خوبی انجام دهیم که این مسئله به ایجاد فضای رقابتی سالم منجر شد بهطوریکه در شرایط فعلی برای کشور بسیار مهم است.
او با نگاهی به اقدامات شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در زمینه مشتریمداری توضیح داد: «اساس فعالیت شرکت خوارزمی مبتنی بر وصول CRM است و به عبارتی نگهداشتن مشتری فعلی، روشهای بازگشت مشتریهای قبلی، توسعه آنها و سایر موارد برای خانواده خوارزمی بسیار حائز اهمیت است.» او همچنین توضیح داد که شرکت نوآوری را سرلوحه ارائه خدمات بانکی به مشتریان قرار داده است؛ بهطوریکه سطح کیفیت محصولات و خدمات که تا سال گذشته در یک نظرسنجی از مشتریان ۷۰ بود به بالای ۸۰ رسید و در تلاش هستیم تا این رقم را در سال آینده به ۹۰ برسد.»
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینهسازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
برای دیدن محتوای پنهان، ابتدا
ورود
کنید، یا در سایت
ثبتنام رایگان
کنید!
منبع: راه پرداخت